Pandemonium

Mapa stworzona dla gry: Counter-Strike: Global Offensive

Premiera: N/A

Obecna wersja mapy: v03062019

Data ostatniej aktualizacji: 03.06.2019 06:38

Wsparcie: Nie

Zdjęcia

Opis

Grupa ekologów postanowiła zniszczyć jedną z najbardziej szkodliwych dla środowiska fabryk - Fabrykę "Pandemonium". Głównym produktem wykorzystywanym przez tą fabrykę jest ropa naftowa generująca duże zanieczyszczenie przy przetwarzaniu. Antyterroryści muszą za wszelką cenę zapobiec zniszczeniu fabryki, ze względu na duże przychody jakie generuje ona dla państwa.

Na mapie jest ukrytych 5 żetonów Phoenix'a (można go zobaczyć na ostatnim zdjęciu na Steam Workshop). Sprawdź czy jesteś w stanie znaleźć je wszystkie.

Pobieranie

  1. Należy pobrać plik klikając przycisk lub wybierając plik z dysku Google i wypakować go.

  2. Całą zawartość folderu wklej do:

    • Wcześniejsze niż v09042019: (Folder instalacji Steam)/steamapps/common/Counter-Strike: Global Offensive/csgo/maps/

    • v09042019 i późniejsze: (Folder instalacji Steam)/steamapps/common/Counter-Strike: Global Offensive/

  3. Po uruchomieniu gry CS:GO w konsoli (jeśli jej nie włączyłeś, wejdź w ustawienia gry) wpisz komendę "map de_pandemonium"

Lista zmian

Pandemonium - 03.06.2019


-Naprawiono błąd z brakiem trigger_hurt

-Naprawiono błąd związany z teksturą na rampie terrorystów


Pandemonium - 02.06.2019


-Finalna wersja

-Zwężono korytarz w pokoju z drabiną

-Usprawniono radar

-Poprawiono wiele błędów

-Zoptymalizowano mapę


Pandemonium - 28.05.2019


-Oświetlono ogród

-Usunięto nodraw obok cysterny na Bombsite'cie B

-Poprawiono błędy

-Poprawiono kolizję półek w pokoju kontrolnym

-Nieznacznie zmniejszono Bombsite A

-Optymalizacja mapy

-Dodano radar w stylu Panorama


Pandemonium - 25.05.2019


-Poprawiono błędy związane z teksturami na Bombsite'cie B

-Usunięto teksturę nodraw w pokoju w budynku przy midzie

-Poprawiono błędy z clipping'iem

-Usunięto miejsca, w których mogła utknąć bomba

-Zablokowano możliwość zboostowania się na szopę, płot i mur w ogródku

-Dodano cubemapę w main'ie, skybox'ie i pokoju kontrolnym

-Zmniejszono rozdzielczość cubemap'y w CT-Spawn'ie

-Urozmaicono skybox

-Dodano znak o niebezpieczeństwie upadku na rusztowaniu

-Obrócono i naprawiono drzwi na Bombsite'cie B

-Przeniesiono tryb skrzydłowy na Bombsite A

-Ulepszono mapę wizualnie

-Naprawiono błąd z niepoprawnym oświetleniem fragmentu sufitu w main'ie

-Zwiększono zasięg rażenia wybuchu bomby do 390

-Oświetlono Bombsite B

-Pogrubiono drewniane osłony dla terrorystów w ogródku przy rampie

-Odblokowano możliwość zboostowania się na cysternę na Bombsite'cie B

-Poprawiono problem z teskturą nodraw na dachu szopy

-Oświetlono dół mida

-Dodano więcej beczek na Bombsite'cie B koło rampy


Pandemonium - 19.05.2019


-Ulepszono rozdzielczość niektórych cubemap

-Wymodelowano displacement klifu pod rusztowaniem

-Zmieniono teksturę klifu pod rusztowaniem

-Obniżono teren pod rusztowaniem

-Urozmaicono skybox

-Ulepszono mapę wizualnie

-Przesunięto beczki na Bombsite'cie B

-Dosunięto beczki do siebie aby zmniejszyć ewentualne luki

-Naprawiono problem z lewitującymi liniami wysokiego napięcia

-Zwiększono Skybox

-Drobna optymalizacja mapy

-Zmieniono teksturę podłóg w dziurze i na schodach

-Naprawiono problem z brakiem buyzone'a dla CT


Pandemonium - 17.05.2019


-Dodano wbudowane w nav_mesha nazewnictwo miejsc

-Ulepszono mapę wizualnie

-Urozmaicono skybox

-trigger_hurt pod mapą nie wpływa na fizykę postaci

-Powiększono worki przy drzwiach na Bombsite'cie B

-Poprawiono niektóre spawny dla trybu Deathmatch

-Dodano jeden nowy spawn dla trybu Deathmatch

-Usunięto błąd w którym jeden ze spawn'ów w trybie Deathmatch był w ścianie

-Zmniejszono Bombsite B

-Zablokowano możliwość uzbrojenia bomby nie na podłodze w bombsite'ach

-Obrócono drzwi z main'a


Pandemonium - 13.05.2019


-Znacząco urozmaicono Skybox

-Ulepszono mapę wizualnie

-Dodano zniszczalne okno na Bombsite A od strony Mida

-Zmieniono schemat Bombsite'u A

-Uatrakcyjniono CT-Spawn

-Przeniesiono dwa spawny CT

-Poszerzono wnętrze budynku przy midzie

-Nieznacznie poszerzono wejście do pokoju z drabiną

-Lekko przesunięto kosz na śmieci na ogródku

-Usunięto możliwość utknięcia pod platformami w rusztowaniu (Dzięki botom)

-Zmniejszono jasność świateł na CT-Spawn'ie

-Powiększono worki pod drzwiami na Bombsite'cie B

-Podwyższono murki w ogródku

-Usunięto murek przy budynku w ogródku


Pandemonium - 06.05.2019


-Poprawiono oświetlenie w main'ie

-Poprawiono tekstury w budce strażniczej i w Bombsite'cie B

-Dodano światło do budki strażniczej

-Dodano światło na budynku przy Bombsite'cie B

-Przesunięto deskę w dziurze aby nie lewitowała

-Zablokowano możliwość zboostowania się na rurę w ogródku, na okno w Bombsite'cie A i drzwi przy Bombsite'cie B

-Przesunięto CT Spawn do tyłu

-Poprawiono displacement pod rusztowaniem

-Dodano zniszczalne okno do main'a

-Ulepszono doznania wizualne

-Częściowo zablokowano widoczność do Main'a z Bombsite'u B pod drzwiami

-Ulepszono nav-mesh


Pandemonium - 02.05.2019 - Steam Workshop Version Only


-Zaktualizowano nav mesh botów


Pandemonium - 01.05.2019


-Zmieniono schemat Bombsite'u B

-Dodano cubemapę w budce strażniczej

-Zwężono wyjście z main'a na Bombsite B

-Zwiększono jasność świateł

-Oświetlono rusztowanie

-Zmieniono oświetlenie CT Spawn'u

-Ulepszono doznania wizualne mapy

-Podwyższono mur między rusztowaniem a midem

-Zwiększono Phoenixa na midzie

-Urozmaicono Skybox

-Drobna optymalizacja mapy

-Powiększono znak Bombsite'u B

-Dodano znak Bombsite'u na zewnątrz od strony ogródka

-Lepiej oświetlono main'a

-Zmieniono schemat Bombsite'u B


Pandemonium - 30.04.2019 - Photon Update


-Ulepszono oświetlenia na mapie

-Zastąpiono rampę w main'ie schodami

-Usunięto parę miejsc w których mogła utknąć bomba

-Dodano kolejne cubemap'y

-Nieznacznie przeorganizowano Bombsite B

-Poprawiono doznania wizualne na mapie

-Usunięto możliwość stania na podporach rusztowania

-Usunięto możliwość schowania się w rurach rynien

-Usunięto wystającą ścianę w main'ie

-Poprawiono problemy z clipping'iem


Pandemonium - 29.04.2019


-Dodano wielkie kominy na terenie fabryki

-Urozmaicono skybox

-Zwiększono rozmiar komina nad CT Spawn'em dla lepszej orientacji podczas rzucania granatów

-Postawiono beczki z ropą w main'ie B dla ułatwienia rzucania granatów przez okno

-Ogólnie ulepszono design obiektów na drugim planie

-Dodano betonowy mur przy wyjściu z rampy CT-B

-Zmieniono teksturę ceglanego mury na rampie CT-B na beton

-Przesunięto punkty spawnu terrorystów do tyłu względem mida

-Dodano elementy budowy na T-Spawn'ie

-Dodano kolejne grafiti

-Dodano rynny

-Ozdobiono budkę strażniczą

-Ozdobiono pokój kontrolny

-Dodano aż 5 "wielkanocnych jajek"

-Oświetlono niektóre miejsca


Pandemonium - 27.04.2019


-Urozmaicono skybox

-Zabudowano niedostępny obszar na Bombsite'cie B

-Zmieniono układ cystern na Bombsite'cie B

-Lepiej dopasowano teksturę sufitu w pokoju z drabiną

-Dodano budynek na zewnątrz mapy

-Zablokowano możliwość zboostowania się na regały w main'ie B

-Podwyższono mur w "wood'zie" przy Bombsite'cie B

-Zmienono teksurę muru przy Bombsite'cie B

-Dodano grafiti na midzie

-Dodano nav blocker dla botów w trybie skrzydłowym

-Poprawiono błąd z otwartym przejściem na Bombsite A przez pokój z drabiną w trybie skrzydłowym

-Poprawiono ułożenie niektórych tekstur cegieł


Pandemonium - 19.04.2019.v.2


-Naprawiono brak strefy kupowania dla terrorystów


Pandemonium - 19.04.2019


-Dokonano całkowitej renowacji rusztowania za Bombsite'em A

-Poprawiono małe błędy i niedociągnięcia

-Drobna optymalizacja mapy

-Żarówki w pokoju z drabiną nie kolidują już z graczem

-Urozmaicono skybox

-Naprawiono wszelkie problemy z rampami

-Usunięto parę miejsc, w których mogły utknąć bronie lub bomby

-Usunięto beczki, które przechodziły przez otwarte drzwi na Bombsite'cie B


Pandemonium - 18.04.2019.v.3


-Wyremontowano pokój z drabiną i usunięto blokujący przejście gruz

-Podniesiono betonową ścianę przy rampie CT na Bombsite'cie B

-Dodano mgłę


Pandemonium - 18.04.2019.v.2


-Usunięto stare wejście do pokoju z drabiną


Pandemonium - 18.04.2019


-Urozmaicono skybox

-Usunięto możliwość zboostowania się na cysterny na Bombsite'cie B

-Zablokowano możliwość wejścia na mur w ogrodzie i na rampie T

-Zasypano pokój z drabiną

-Zbudowano szopę w ogródku i przesunięto wyjście z pokoju z drabiną do szopy (Dzięki Halembarus2)

-Tryb "Skrzydłowy" został przeniesiony na Bombsite B


Pandemonium - 17.04.2019


-Naprawiono problem z brakiem oznaczenia dla Bombsite'u A

-Dodano grafiti dla ozdoby

-Zmieniono niektóre tekstury

-Dodano testową linę na mida

-Urozmaicono skybox

-Zmieniono dystans rażenia wybuchu bomby z 400 do 380

-Naprawiono problem z używaniem spawn'ów dla trybów klasycznych w trybie Deathmatch

-Dodano okno na Bombsite A

-Dodano cubemapy w pobliżu CT Spawn'u i Bombsite'u A

-Dodano kolejne obiekty na Bombsite'cie B i na rampie CT

-Dodano żarówkę do pokoju z drabiną

-Ulepszono wygląd wejścia na Bombsite A od strony terrorystów

-Skrócono zadaszenie na Bombsite'cie B i dodano na nie obiekty

-Wydłużono dach w main'ie

-Powiększono mur na rampie CT

-Poprawiono oświetlenie w budynku obok mida

-Dodano wejście do fabryki dla terrorystów


Pandemonium - 15.04.2019


-Zmieniono dystans rażenia wybuchu bomby z 500 do 400

-Podmieniono drzewa w ogródku

-Dodano drewniane osłony na bocznym wejściu do ogródka z rampy T

-Zmieniono zadaszenie na Bombsite'cie B

-Zablokowano miejsca w których bomba mogła utknąć

-Poprawiono błędy związane z oteksturowaniem

-Poprawiono brak tekstury w ziemi obok CT Spawn'u

-Poprawiono lewitujące kartony w pokoju z drabiną

-Poprawiono wystające cegły w ogródku

-Dodano nowe spawny do trybu Deathmatch


Pandemonium - 14.04.2019


-Poprawiono możliwe błędy ze spawn'ami w trybie Deathmatch

-Ulepszono design

-Testowo dodano Skybox 3D

-Zmieniono rampę T

-Usunięto "przejście śmierci"

-Przesunięto wejście z ogródka na Bombsite A

-Ozdobiono ogródek

-Dodano nowe obiekty na Bombsite A

-Przesunięto beczki z ropą na Bombsite'cie A

-Zablokowano przejście na tyły budynku przy T Spawn'ie

-Dodano okno na dach main'a

-Odblokowano możliwość zboostowania się na skrzynki na Bombsite'cie A

-Zmieniono wygląd pokoju z drabiną

-Oświetlono pokój pod rampą CT


Pandemonium - 12.04.2019.v.2


-Zmieniono osłony w ogródku i w Bombsite'cie A

-Zadaszono teren przy wyjściu z szybu wentylacyjnego

-Zadaszono wyjście z main'a

-Usunięto wgłębienie w main'ie

-Dodano nowe obiekty

-Zmieniono przejście między T Spawn'em a main'em

-Dodano oświetlenie w terenie przy wyjściu z szybu wentylacyjnego

-Pozbyto się okna na Bombsite'cie A

-Dodano phoenixa na midzie

-Poprawiono błąd, w którym jeden ze spawn'ów w trybie Deathmatch był poza mapą

-Poprawiono clipping w wyjściu z szybu wentylacyjnego i w dziurze na midzie

-Pozbyto się ducha mapy de_vertigo w odbiciach

-Optymalizacja mapy


Pandemonium - 12.04.2019


-Poprawiono błąd z hamowaniem gracza na CT Spawnie

-Poprawiono błąd z nieprawidłowym oświetleniem Bombsite'u A

-Ulepszono clipping w dziurze na midzie

-Dodano clipping do schodów w budynku obok mida

-Naprawiono błąd z pixel-walking'iem na deskach przy bocznym wejściu na Bombsite B

-Naniesiono poprawną teksturę na wyjście z szybu wentylacyjnego

-Naprawiono błąd, w którym jeden ze spawn'ów terrorystów był w ścianie

-Zaktualizowano Nav Mesh botów

-Dodano kolejne spawn'y do trybu Deathmatch

-Dodano okna do budynku przy midzie

-Dziękuje za ponad 100 subskrypcji mapy!


Pandemonium - 11.04.2019


-Całkowicie zmieniono obszar obok mida

-Lepszy design mapy

-Przesunięto teren T Spawnu

-Zwiększono buyzone dla terrorystów

-Przesunięto oznaczenie dla bombsite'u B

-Naprawiono problemy z clipping'iem na niektórych rampach lub schodach

-Zmieniono oświetlenie na Bombsite'cie A i CT Spawn'ie


Pandemonium - 09.04.2019


-Naprawiono lewitujący wózek widłowy na midzie

-Oteksturowano brakujące tekstury

-Uszkodzono drabinę

-Zmieniono kolejne tekstury

-Zmieniono model terrorystów

-Zmienieno model antyterrorystów

-Dodano radar mapy


Pandemonium - 08.04.2019


-Usunięto wyjście z szybu wentylacyjnego na rampę CT

-Znacznie skrócono rampę CT

-Wymodelowano "przejście śmierci"

-Naniesiono tekstury na kolejne obiekty

-Zmienieniono niektóre tekstury

-Zadaszono Bombsite A

-Oświetlono Bombsite A

-Osłona CT na midzie została przekształcona w budkę

-Umieszczono wiele modeli

-Usunięto wrak i osłony na midzie i zastąpiono je wózkiem widłowym i skrzyniami

-Poszerzono ścianę w pokoju kontrolnym (pokój pod rampą CT)


Pandemonium - 07.04.2019.r.2


-Dodano wsparcie dla trybu "Skrzydłowy" (Bombsite A)

-Oteksturowano bardzo dużo obiektów

-Zmieniono płot między ogródkiem a "przejściem śmierci"

-Kolejne poprawki optymalizacyjne

-Wydłużono drogę z T Spawnu do ogródka rampą

-Przesunięto CT Spawn do przodu

-Zwiększono strefę kupowania dla CT

-Dodano okno przemysłowe na midzie

-Zablokowano boost na skrzynie na A

-Gracz nie może już utknąć za skrzyniami na A


Pandemonium - 07.04.2019


-Dodano kolejne przejście w szybie wentylacyjnym do budynku pod rampą CT

-Przesunięto wyjście z szybu wentylacyjnego przy rampie CT

-Dodano kolejne obiekty mające na celu uatrakcyjnić mapę

-Zamknięto przejście między main'em a T Spawnem

-Nieznacznie zwiększono teren T Spawnu

-Zablokowano możliwość zboostowania się na deski przy murze w kącie mapy (Przy bombsite'cie B)

-Usunięto metalowy płot między bombsite'em A a tylną uliczką i zastąpiono okienkiem

-Naprawiono błąd w którym gracz mógł wyskoczyć poza mapę lub zostawić bombę na lewo od CT Spawnu

-Usunięto niezamierzony boost na dach maina

-Dodano realistyczne oświetlenie

-Jeszcze bardziej zamknięto mida

-Przesunięto drewniane schodki przy midzie i zmnieniono ich kształt

-Oteksturowano mida oraz podłogę

-Wydłużono drogę od T Spawnu do Bombsite'u A przez rampę

-Zamknięto Bombsite A

-Zmniejszono Bombsite B

-Możliwość zniszczenia drzwi na bombsite'cie B

-Drobne poprawki optymalizacyjne


Pandemonium - 06.04.2019


-Usunięto niezamierzony boost na mur rampy CT - B, który pozwalał wejść na dach CT Spawn'u i wyskoczyć poza mapę

-Kratka wentylacyjna od T Spawn'u nie blokuje już gracza

-Nałożono tekstury na kolejne obiekty

-Podmieniono tekstury w pokoju z drabiną

-Podniesiono wyjście z szybu wentylacyjnego na rampę CT

-Rozbudowano pokój pod rampą CT-B

-Dodano kolejny spawn dla trybu Deathmatch

-Naprawiono błąd w którym nav mesh generował przejście przez płot w ogrodzie

-Zmieniono wejście do maina od T Spawnu

-Naprawiono blokowanie się gracza na przejściu między ogródkiem a bombsite'em A

-Zmieniono tylną alejkę za bombsite'em A

-Zmniejszono bok mapy przy T Spawnie i main'ie

-Dodano kolejne dekoracje

-Skrócono boczną alejkę przy B

-Częściowo zamknięto dolnego mida

-Zmniejszono pokój z drabiną

-Dodano przejście między rampą T a ogródkiem

-Zmieniono skybox

-Dodano dźwięki w tle

-Zmieniliśmy dzień na noc

-Poprawa innych mniejszych błędów


Pandemonium - 05.04.2019.r.2


-Dodano oznaczenia, w którym kierunku znajdują się bombsite'y dla T i CT

-Oznaczono miejsca na bombsite'ach, w których można podłożyć bombę

-Drabina w pokoju z drabiną już działa

-Uszkodzona kratka wentylacyjna przy T wyświetlana jest już poprawnie

-Tekstury ściany nie nakładają się na otwarte drzwi

-Metalowe płoty w ogrodzie przepuszczają pociski

-Naprawiono brak dźwięku drzwi


Pandemonium v05042019 to pierwsza wersja udostępniona poprzez Steam Workshop


Pandemonium - 05.04.2019


-Zakryto rampę terrorystów do A

-Dodano szyb wentylacyjny dodający kolejną drogę na bombsite B

-Dodano pokój obok bombsite'u B pod rampą CT

-Zmieniono układ ogródka przy bombsite'cie A

-Dodano pokój z drabiną do ogródka przy bombsite'cie A

-Naprawiono błąd z lewitacją bryły

-Dosunięto "drewniane klocki" przy midzie do ściany

-Ozdobiono spawn terrorystów

-Nałożono tekstury na kolejne obiekty

-Odgrodzono rampę CT na B od bombsite'u B

-Zmniejszono grubość zasłony na midzie dla CT

-Nieznacznie zmieniono układ bombsite'u A

-Dodano możliwość spawnu 10 terrorystów i 10 antyterrorystów

-Dodano spawny dla trybu Deathmatch


Pandemonium - 04.04.2019.r.2


-Zmieniono wyświetlaną nazwę na "de_pandemonium"

-Dodano drugie wejście na bombsite A zarówno dla antyterrorystów jak i terrorystów

-Usunięto możliwość wyskoczenia gracza poza mapę w niektórych miejscach

-Oteksturowano kolejne bryły

-Dodano więcej drzew przy bombsite'cie B

-Dodano osłonę dla terrorystów przy wejściu na B

-Zmnieniono rampę na B przy CT Spawn'ie

-Poszerzono boczne wejście na B

-Dodano drzwi na CT Spawn'ie dla ozdoby

-Zmniejszono rozmiar osłon na midzie

-Liczne poprawki


Pandemonium - 04.04.2019


-Naprawiono luki między skrzyniami na A

-Naprawiono "lewitujący" bombsite A

-Osłabiono światła na CT Spawn'ie

-Powiększono skybox

-Ogrodzono mapę

-Dodano boczne wejście na bombsite B

-Zadaszono wejście na B od strony T Spawna

-Zmniejszono CT Spawn

-Powiększono Bombsite A

-Dodano więcej osłon na Midzie

-Dodano tekstury w niektórych miejscach

-Przesunięto T Spawn


Pandemonium - 03.04.2019


-Wprowadzenie mapy