Monopolium
Platforma: Microsoft Windows: 7, 8.1, 10, 11
Premiera: ??.??.????
Aplikacja otwarto-źródłowa: Repozytorium GitHub
Obecna wersja: Beta - 0.7 - Pre3
Data ostatniej aktualizacji: 20.02.2022 16:16
Wsparcie: Nie (Open-Source)
Opis
Monopoly, w które możesz grać na swoim komputerze przeciwko botom lub swoim znajomym! Gra obsługuje połączenie LAN z innymi graczami! Więc dlaczego jeszcze nie pobierasz tej gry? Chyba nie chcesz zostać bankrutem?
Pobieranie
Wsparcie
Wymagania sprzętowe
Minimalne:
64-bitowy procesor 1.5 GHz
512 MB pamięci RAM
5 GB wolnego miejsca na dysku
System operacyjny: Windows 7 64-bit z Service Pack 1
Zintegrowany układ graficzny obsługujący rozdzielczość 1100x700 i wyższe oraz obsługujący DirectX 9 lub wyżej
Microsoft .NET Framework 4.8 lub wyższy
Zalecane:
64-bitowy dwurdzeniowy procesor 1.5 GHz
1 GB pamięci RAM
5 GB wolnego miejsca na dysku
System operacyjny: Windows 7 Service Pack 1; 8.1; 10; 11 - 64-bit
Zintegrowany lub dedykowany układ graficzny obsługujący rozdzielczość 1100x700 i wyższe oraz obsługujący DirectX 9 lub wyżej
Microsoft .NET Framework 4.8 lub wyższy
Lista zmian
Beta 0.7-Pre3
- Rebranding projektu
- Włączono handel (obsługuje on tylko tryb jednoosobowy)
- Zmodyfikowano layout programu
- Mnóstwo optymalizacji i poprawek błędów
Beta 0.7-Pre2
- Tryb Hotseat obsługuje możliwość gry z 4 graczami ludzkimi
- Dodano ekran ładowania gry
- Zremasterowano ikony domków
- Dostosowano UI GameLoga tak aby ScrollBar nie zasłaniał tekstu
- Naprawiono błąd z niepoprawnym zamknięciem okna nowej gry przy zamknięciu za pomocą przycisku "X"
- Naprawiono niedziałający podgląd w innych motywach
- Naprawiono błąd "Pusta karta kasy społecznej"
- Naprawiono błąd "Dźwięk nowej tury nie jest odtwarzany gdy gracz siedzi w więzieniu"
- Naprawiono błąd z niepoprawną kalkulacją opłaty za postój na elektrowni lub wodociągach
Beta 0.7-Pre1
- Znacząco zoptymalizowano kod gry
- Dodano tryb Hotseat do gry wieloosobowej (w wersji testowej dla 2 graczy z możliwością włączenia botów)
- Kliknięcie w pomoc przekierowywuje do ogólnych zasad gry planszowej Monopoly
- Ulepszono mechanizm odświeżania UI planszy
- GameLog automatycznie przewija się w dół
- Przywrócono stary styl renderowania pionków na planszy
- Naprawiono błąd "Komunikat o możliwości kupowania budynków pojawia się nawet gdy gracz nie skompletował dzielnicy"
- Naprawiono błąd wyświetlający przyciski "Tak", "Nie" zamiast "Ok" w komunikacie o możliwości kupowania budynków (Dzięki Oxygen!)
Beta 0.6.1
- Dodano obsługę motywów gry
- Dodano obsługę crashy i tworzenia logów z błędami
- Dodano opcję resynchronizacji z grą sieciową
- Usunięto przycisk "Powiększenia planszy"
- Zmieniono zachowanie aplikacji przy rozłączeniu się z serwerem
- Naprawiono crash aplikacji przy zamknięciu okna łączenia z grą sieciową
- Zmniejszono głośność dźwięku nowej tury
- Dodano więcej efektów dźwiękowych
Beta 0.6
- Dodano okno "O aplikacji"
- Trwają pracę nad oknem handlu z innymi graczami
- Zaimplementowano skalowanie planszy zgodnie z rozmiarem okna
- Zaimplementowano automatyczne dopasowywanie GameLoga do dostępnego obszaru
- Możliwość rozłączenia się z serwerem za pomocą przycisku
- Naprawiono błąd z nieresetowaniem się UI po przerwaniu gry
- Zmieniono sposób wyświetlania informacji o turze gracza
Beta 0.6-Pre2
- Dodano ikony dla kości do gry
- Naprawiono nieprawidłowe przesunięcie dla GameLoga
- Ulepszono system audio
- Możliwość modyfikacji poziomu głośności dźwięków gry
- Możliwość wyciszenia gry
- Drobna optymalizacja kodu
- Zmiana platformy gry na procesory x86_64
- Usprawniono działanie okien gry
- Lepiej ukryto okno dla oszustów
Beta 0.6-Pre1
- Dodano ikony właściciela przy ulicach, które są jego własnością
- Naprawiono błąd "Strefa zagrożenia wymaga wykonanie akcji dwukrotnie aby można było kontynuować grę"
- Naprawiono błąd "Gracz który zbankrutował, może ogłosić bankructwo innych graczy"
- Poprawiono wiele aspektów UI
- Poprawa błędów
- Optymalizacja kodu gry
Beta 0.5.2
- Naprawiono błąd "Strefa zagrożenia nie wyłącza się po zapłaceniu na polach innych niż dzielnice"
- Naprawiono błąd "Nie można sprzedawać pól innych niż ulice"
- Usprawniono niektóre komunikaty
- Usunięto poprzednie karty szansy i kasy społecznej
- Dodano 5 nowych kart szansy i 11 kart kasy społecznej
- Zmodyfikowano obsługę zasobów
Beta 0.5.1
- Dodano ikonę
- Usunięto Pop-Up informujący o nowej turze
- Zmieniono nazwę sekcji "Kostki do gry" na "Kości do gry"
- Dodano efekt dźwiękowy i napis w sekcji "Kości do gry" informujący o turze gracza
- Usprawniono logikę gry, gdy jeden z graczy zbankrutuje
- Usprawniono kod sieciowy
Beta 0.5
- Dodano tryb multiplayer
- Poprawa błędów
- Usprawniono serwer gry
Alpha 0.4
- Usprawniono interfejs
- Dodano kupowanie budynków
- Dodano sprzedawanie budynków
- Dodano sprzedawanie działek
- Możliwość nazwania graczy
- Możliwość rozpoczęcia gry z różną liczbą graczy
- Gra wymaga rozpoczęcia nowej gry z nowego menu
- Poprawiono błędy
- Dodano strefę zagrożenia
- Usprawniono system bankructwa
- Gra nie wyłącza się po zbankrutowaniu gracza
- Usprawniono wiadomości gry
- Usprawniono ekran statystyk
Alpha 0.3
- Dodano brakujące informacje o czynszu za teren niezabudowany
- Dodano właściwości wszystkich dzielnic
- Zaprogramowano elektrownię i wodociągi
- Zaprogramowano więzienie
- Zaprogramowano bezpłatny parking
- Zaprogramowano przejście przez start
- Zmodyfikowano kod sieciowy
- Dodano okno cheatów
- Poprawiono błąd w którym pionki się stackowały
- Poprawiono współrzędne lokalizacji pól
- Dodano obsługę 4 graczy w jednej grze
Alpha 0.2
- Dodano informacje o czynszu
- W pełni zaprogramowano obsługę wszystkich 40 pól na planszy przez klienta
- Zaprogramowano kupowanie dzielnic
- Zaprogramowano konieczność zapłaty czynszu
- Zaprogramowano pierwsze wiadomości w GameLog'u
- Zaprogramowano dworce kolejowe
- Zaprogramowano system podatków
- Wpisano 15 pól do bazy danych gry
Alpha 0.1
- Najechanie kursorem na pole wyświetla szczegóły w polu podglądu (Dla pierwszych 3-ech pól)
- Rozbudowanie interfejsu gry
- Dodanie animacji ruchu
- Dodanie przeciwnika (AI)
Prototype 2
- Dodanie pełnego interfejsu
- Zmodyfikowanie serwera TCP
Prototype 1
- Możliwość połączenia z serwerem (obecnie tylko z serwerem na tej samej maszynie co klient)
- Dodanie planszy
- Dodanie ruszającego się pionka gracza pierwszego