Lunar Conflict
Platforma: Microsoft Windows: 10, 11; Linux; Android: 5.1 - 12
Premiera: 25.01.2023
Obecna wersja: 1.0.0 / 1.0.1.Android
Data ostatniej aktualizacji: 4.02.2023 00:30
Wsparcie: Nie
Opis
Akcja gry rozgrywa się na księżycu gdzie dochodzi do starcia pomiędzy Amerykanami, a Sowietami.
Celem gry jest objęcie dowództwa nad jedną z dwóch frakcji oraz pokonanie drugiej poprzez zniszczenie bazy przeciwnika. W tym celu zbieramy zasoby, które później wykorzystujemy na tworzenie jednostek oraz budowanie wzmocnień dla bazy.
Lunar Conflict jest grą z gatunku Base-Defense. Jest to podgatunek gier strategicznych, która łączy ze sobą cechy gatunku Base-Building oraz Tower Defense.
Gra stworzona przez zespół Coco Jambo on a Century Old Organs:
Pobieranie
Wymagania sprzętowe
Microsoft Windows
Minimalne:
64-bitowy procesor obsługujący instrukcje SSE2:
Intel Core 2 Duo E4300, AMD Phenom X3 84004 GB pamięci RAM
256 MB wolnego miejsca na dysku
Microsoft Windows 10 21H2 - 64 bit
Zintegrowany układ graficzny obsługujący DirectX 11:
Intel HD Graphics 4000Zainstalowany pakiet Microsoft Visual C++ Redistributable 2015
Zalecane:
64-bitowy procesor obsługujący instrukcje SSE2:
Intel Core i3-530, AMD Phenom II X4 8506 GB pamięci RAM
256 MB wolnego miejsca na dysku
Microsoft Windows 10 21H2; 11 - 64-bit
Zintegrowany lub dedykowany układ graficzny obsługujący DirectX 11:
AMD Radeon R5 330, NVIDIA GeForce GT 610Zainstalowany pakiet Microsoft Visual C++ Redistributable 2015
Linux
Minimalne:
64-bitowy procesor obsługujący instrukcje SSE2:
Intel Core 2 Duo E4300, AMD Phenom X3 84002 GB pamięci RAM
256 MB wolnego miejsca na dysku
Dowolna dystrybucja Linuxa x86-64 z systemem okien X11:
Ubuntu 20.04 LTS x64, Fedora 36Zintegrowany układ graficzny obsługujący OpenGL 3.2+:
Intel HD Graphics 4000
Zalecane:
64-bitowy procesor obsługujący instrukcje SSE2:
Intel Core i3-530, AMD Phenom II X4 8504 GB pamięci RAM
256 MB wolnego miejsca na dysku
Dowolna dystrybucja Linuxa x86-64 z systemem okien X11 lub Wayland obsługująca XWayland:
Ubuntu 22.04 LTS x64, Fedora 37Zintegrowany lub dedykowany układ graficzny obsługujący Vulkan:
AMD Radeon R5 330, NVIDIA GeForce GT 640
Android
Minimalne:
SoC obsługujące architekturę ARMv7:
Qualcomm Snapdragon 400, MediaTek MT6595M3 GB pamięci RAM
256 MB wolnego miejsca na dysku
Android 5.1 (Lolipop) - API 22
Układ graficzny obsługujący OpenGLES 3.0:
Qualcomm Adreno 305, PowerVR G6200
Zalecane:
SoC obsługujące architekturę ARMv8:
Qualcomm Snapdragon 430, MediaTek MT6752M4 GB pamięci RAM
256 MB wolnego miejsca na dysku
Android 12 (Snow Cone) - API 31
Układ graficzny obsługujący Vulkan:
Qualcomm Adreno 505, Mali-T760 MP2
Lista zmian
1.0.1.Android - Release - 04.02.2023
- Fix minimap not rendering on some devices
1.0.0.Android - Release - 28.01.2023
- Increased height of some UI elements
- Disabled resolution section in settings
- Added support for touchscreen camera move
- Slightly adjusted credits screen for better readability
1.0.0 - Release - 25.01.2023
- Fix tower upgrade lines
0.9.0 Release Candidate - 24.01.2023
- Buildings!
- Tower upgrading!
- More balanced A.I.
- Fixed american spaceships colliding with soviet tanks when playing as soviet
- Fixed soviet turret shooting sometimes super fast
- Fixed UI scaling in end game screen on displays other than 16:9
- Fixed spaceships droping bombs when they were dead
- Fixed player units being immune when playing on easy difficulty
- Fixed upgrade UI lines changing colors when they shouldn't
- Fixed upgrade UI lines not saving after exiting upgrade UI
0.5.1 Beta - 24.01.2023
Don't talk about the money
0.5.0 Beta - 24.01.2023
- Spaceships!
- Towers!
- Upgrade UI overhaul
- AI difficulty implementation
- Enemy base health bar
- Unit health bar always visible
- Tank nerfs
- Fixed brightening on "weird" map between map floor and sky
0.4.0 Beta - 19.01.2023
- Levels rework!
- Minimap!
- Use arrows to move camera...
- ... but within set boundaries
- Fixed camera inverts y-axis movement when playing as Soviets
- Fixed rocks display improperly when playing as soviets
- Fixed "Not available to buy" Unit UI icons doesn't match
- Fixed price for soviet tank is horrendously high in comparison to USA tank
- Fixed camera movement having no boundaries
- Fixed camera start at USA base when playing as soviets
- Fixed "The dropdown template is not assigned" error when trying to select resolution from pause menu
- Fixed main menu background doensn't scale properly on displays other than 16:9
0.3.0 Beta - 18.01.2023
- Unit upgrades
- New unit icons for UI
- More music
- More sounds
- Unit healthbars
- Faction changing
- Slightly more intelligent AI
- More advanced maps
- Bug fixes as always
0.2.0 Alpha - 20.12.2022
- Added functional bases
- Tanks
- End game screen
- Great UI code refactor
- Camera movement on WASD
- Display settings
- Bug fixes, as always...
0.1.0 Alpha - 1.12.2022
- Main menu
- Nice looking and more functional game UI
- Lunar Rover unit
- Good looking flags on top of bases
- SFXs and background music in game
- Bug fixes and extensive code refactoring
Early Prototype - 25.11.2022
- One simple map
- Functional astronaut unit for both factions
- Concept of user interface
- Simple enemy spawner