Amethyst
Mapa stworzona dla gry: Counter-Strike: Global Offensive
Premiera: 1.1.2021
Obecna wersja mapy: 08.05.2021
Data ostatniej aktualizacji: 08.05.2021 14:05
Wsparcie: Nie
Zdjęcia
Opis
Jest to 5v5 turniejowa mapa z bombsite'ami. Wszelkie opinie na temat mapy są mile widziane.
Terroryści chcą za wszelką cenę zniszczyć pradawne zgliszcza i inne wartościowe kamienie, wydobyte na obszarze pradawnych ruin. Antyterroryści muszą ich powstrzymać, aby ładunek bezpiecznie dotarł do tutejszego muzeum.
Pobieranie
Lista zmian
08.05.2021 - Widzę Cię za tamtą skrzynką!
- Naprawiono znane błędy
- Usunięto bardzo agresywny occluder na Bombsite'cie A
06.05.2021 - Cieszę się, że mój brat dostał się do aktywnej służby!
- Ogromna optymalizacja mapy
- T-Temple, CT-Long i Ogród dostał facelift tekstur
- Dodano więcej flory
- Zmieniono wygląd T-Long'a
- Przeniesiono skrzynkę na Bombsite'cie A bliżej CT
- Zmieniono obecnie istniejące soundscape'y
- Dodano więcej soundscape'ów
- Dodano więcej uszkodzeń w ścianach aby zmniejszyć powtarzalność tekstur
- Naprawiono problem z przenikaniem przez displacement'y w T-Temple
- Naprawiono inne błędy
15.04.2021 - Hej!
- Naprawiono func_nav_blocker blokujący drogę do B na midzie w trybie skrzydłowym
- Naprawiono nav_mesh gdzie boty blokowały się na drzwiach na midzie
- Naprawiono parę mniejszych błędów
1.1.2021 - Szczęśliwego nowego roku!
- Małe usprawnienia do layoutu mapy
- Dodano więcej soundscape'ów
- Dodano więcej detali
- Dodano nazwy obszarów do siatki nawigacyjnej
- Zmieniono znaki bombsite'ów
- Podwyższono clipping nad mostem na midzie
- Małe usprawnienia clippingu w innych obszarach mapy
- Dostosowano cieniowanie
- Naprawiono błędny spawn CT w trybie skrzydłowym
- Naprawiono latające rośliny przy Bombsite'cie B
- Naprawiono problemy z teksturami
- Naprawiono błędy displacement'ów
- Zoptymalizowano mapę
25.12.2020 - "We're wasting time, let's go!"
- Zmieniono domyślne modele gracza na IDF (CT) i LEET (T)
- Dodano wejście na obszar mapy dla antyterrorystów
- Dodano więcej roślinności i więcej detali
- Dodano znacznie więcej źródeł światła
- Dodano własny water_lod_control
- Zwiększono kontrast kolorów radaru
- Zmodyfikowano oświetlenie
- Naprawiono szczelinę na midzie
- Dodano clipping do sufitu w świątyni-T (ten obszar gdzie możesz iść na mida lub Bombsite B od spawnu) aby zapobiec możliwemu utknięciu w nim.
- Naprawiono mały błąd na radarze
- Naprawiono inne, mniejsze błędy
- Dodano słońce
13.12.2020 - Spójrz na te piękne refleksy
- Zmniejszono skybox
- Optymalizacja mapy
- Nieznacznie zmniejszona skala skybox'a 3D
- Zalesiono obszar
- Zastąpiono stare osłony z teksturami dev'owymi, nowymi modelami i brush'ami
- Dodano więcej detali w tle
- Dodano cubemap'y
- Zoptymalizowano mapę
- Naprawiono kilka paskudnych błędów
10.12.2020 - Świat 3D
- Dodano nowe modele do skybox'a 3D
- Naprawiono pozycję skybox'a 3D
- Dodano nowe tekstury i modele
- Naprawiono czasami niedziałającą drabinę w pobliżu A.
- Naprawiono kilka drobnych błędów
- Naprawiono błędne ustawienie ikon na radarze
- Naprawiono błędną siatkę nawigacyjną dla botów
- Drobna optymalizacja mapy
06.12.2020 - Ancient
- Zmieniono A-Long
- Zmieniono Bombsite A
- Zmieniono łącznik A-Mid przy Bombsite A
- Dodano nowe tekstury i modele
- Drobna optymalizacja mapy
- Dodano 3D Skybox do testów
04.12.2020 - Comeback!
- Zwiększono jasność oświetlenia całej mapy
- Dodano tekstury do wielu podłóg i ścian
- Dodano kilka nowych modeli
- Uproszczono „coś nowego”
- Niektóre bloki zostały zmienione w "displacement" dla „tekstur typu blend”
- Wymodelowano ładne wzgórze w pobliżu CT-Spawn
Dzięki Valve mogę dodać nowe modele i tekstury z de_ancient, która wyszła jako część aktualizacji "Operacja Broken Fang".
17.04.2020 - Kocham jak szybko teraz kompiluje się ta mapa
- W pełni wymodelowano i oteksturowano wejście na mida i B dla terrorystów
- Wykonano pewne drastyczne zmiany dla drugiego easter-egga
- Zoptymalizowano mapę dla znacznie szybszego czasu kompilacji i możliwego boostu w FPSach
- Zmieniono belingebang na short'cie
- Zmieniono model drzwi w ogrodzie
02.04.2020 - Jak Aztec
- Oteksturowano podłogę i ścianę na Bombsite'cie A
- Wymodelowano ścianę na Bombsite'cie A
- Naprawiono nodraw między midem a A-Connector'em
- Naprawiono błąd pojawiający się w konsoli gry
"!! ERROR: bad input/output link:
!! env_fire(fire2,ExtinguishTemporary) doesn't match type from logic_auto()
!! ERROR: bad input/output link:
!! env_fire(fire1,ExtinguishTemporary) doesn't match type from logic_auto()"
- Naprawiono easter-egga uruchamiającego env_fire nazwany fire2 wiele razy
28.03.2020 - Wspomnienia z przeszłości?
- Naprawiono pewne błędy
- Lekko zmodyfikowano układ Bombsite'u A
- Zmieniono A-Long'a
- Oteksturowano most i short'a
- Dodano nowe dekoracje
- Dodano coś nowego...
- Naprawiono niektóre pozycje spawnu dla trybu Deathmatch
- Zmieniono układ spawnów terrorystów
- Dodano parę tekstur nodraw dla lekkiego zoptymalizowania mapy
- Zadaszono gniazdo snajpera
- Dodano światło do gniazda snajpera w celu możliwego ulepszenia widoczności
- Naprawiono błędy związane z radarem
25.03.2020 - Czy możemy po prostu zatrzymać się i posłuchać tych pięknych ptaków, śpiewających gdzieś na niebie?
- Zwiększono nierówność sufitu przy T-Spawn'ie
- Oteksturowano A-Connector
- Dodano kolejne dekoracje
- Dodano env_soundscape do testów
- Naprawiono parę błędów
- Usunięto osłonę przy Bombsite'cie B
- Obniżono ścianę na schodach przy Górze
- Usunięto parę punktów w których można było się zboostować
23.03.2020 r.2 - Słyszę ich w ogrodzie!
- Drzwi w ogrodzie skrzypią teraz znacznie ciszej
- Urozmaicono drogę na B dla CT
- Zmieniono schody przy moście
- Lekko przedłużono podłogę w wejściu na B przy starym B-Longu
- Dodano gniazdo snajpera na Bombsite'cie A
- Dodano "malutkie" dekoracje
- Zmieniono bombsite na Bombsite A w trybie skrzydłowym
23.03.2020 - Obyś zrobił jakieś chore wallbangi!
- Naprawiono wallbang na short'cie
- Obniżono clipping na niebie aby naprawić boostowanie poza mapę na moście
- Dodano drzwi do ogrodu z shorta
- Otwarto schody na short'cie
- Skrócono czas przedostania się na Bombsite B dla CT
- Bardziej zamknięto Górę na B
- Małe usprawnienia ścian blisko A
09.03.2020 - Fioletowy ty idioto, nie! Idź zaplantować bombę! Nie, schować się w roślinach!
- Dodano nową drogą do B z Mida - mały ogród
- Zablokowano B-Connector
- Zmieniono teksturę skyboxa
- Zmieniono drogę do drugiego końca mostu z CT-Spawnu
- Poprawiono teksturę "wrongway" dla trybu skrzydłowego
- Przeniesiono CT-Spawn i strefę zakupów dla trybu skrzydłowego
- Zmieniono układ A-Connector'a i przeniesiono jego wejście na midzie
- Lekko zoptymalizowano mapę dodając teksturę "nodraw" na zewnętrzne ściany mapy
- Oteksturowano wodny obszar
- Naprawiono możliwe problemy związane z trybem skrzydłowym
06.03.2020 - Módlcie się do Mictlantecuhtli'ego. Módlcie się o śmierć przeciwnej drużyny.
- Zamknięto przejście na most z Mida przy B-Connectorze
- Zmieniono układ Bombsite'u A
- Dodano wielką piramidę azteków na starym B-Longu
- Nieznacznie podniesiono skybox
- Oteksturowano przejście na B dla terrorystów
- Dodano displacement jako dach przejścia na B dla terrorystów
- Zmieniono wejście na Bombsite B z B-Connectora
- Zmieniono niektóre schody na func_detail w celu optymalizacji
- Dodano dekoracje
- Podniesiono B-Connector
18.02.2020 - ???
- ???
- Zmieniono bombsite na Bombsite B w trybie Skrzydłowy
- Naprawiono odblokowany korytarz prowadzący do Bombsite'u B w trybie Skrzydłowy na Bombsite A
- Naprawiono lewitujący blok na Bombsite'cie B
- Zmieniono niektóre bloki w obiekty
- Przesunięto niektóre osłony
- Dodano trochę dekoracji
- Naprawiono pozycje blokowania gracza w niektórych miejscach
- Zmodyfikowano układ B-Connector'a
15.02.2020 - Namalujmy tutaj mały szczęśliwy posążek
- Zmieniono pilar w posąg na skrzyżowaniu Bridge-CT-A
- Zmieniono rodzaj płotu na starym B-Longu
- Dodano dekoracje na T-Spawn'ie
- Przesunięto i dodano wiele osłon
- Usunięto mały schodek przy wejściu na B przy starym B-Longu
- Usunięto drop w jedną stronę przy moście
- Zmniejszono obszar Bombsite'u A
- Zwężono B-Connector
- Zablokowano boostowanie się na struktury przy B
- Zmieniono niektóre osłony w func_detail
13.02.2020 - Żegnaj B-Long'u! Mam nadzieję że zobaczymy się wkrótce...
- Wyłączono B-Long'a z grywalnego obszaru
- Dodano całkowicie nową drogą do Bombsite'u B dla terrorystów
- Przesunięto pozycje punktów odradzania dla trybu deathmatch
- Dodano osłonę na górze B-Connector'a
- Dodano nowe punkty odradzania w trybie deathmatch
12.02.2020 - Słyszysz to?
- Dodano małego easter-egga
- Zmieniono osłony na Bombsite'cie A
- Dodano więcej dekoracji
- Zablokowano widok z CT Spawnu na mida
11.02.2020 - Dzisiaj będziemy mieli 31 stopni z widoczną lekką mgłą
- Dodano mgłę do mapy
- Wygładzono schody pod wodą
- Subtelnie zmniejszono teren Bombsite'u B
- Zwiększono obszar kupowania antyterrorystów
- Dodano drugie wejście na A dla terrorystów
- Przesunięto osłony na A
- Dodano trochę roślinności
- Dodano więcej "osłony" na longa
- Dodano drugą drogę na mida dla antyterrorystów
09.02.2020 - Patrz! Granaty odbijają się od nieba!
- Zmniejszono rozmiar skybox'a
- Nieznacznie zmieniono oświetlenie
- Dodano dach do A-Connector'a
- Dodano dach do korytarza przy T-Spawn'ie
- Całkowicie zmieniono obszar Bombsite'u B, Wody i B-Connector'a
- Otwarto wejście na A z T-Spawn'u
- Zmieniono tekstury ścian obszarów zadaszonych
- Powiększono obszar pod mostem
- Dodano drugie wejście na mida dla terrorystów
- Skrócono B-Long'a
- Zmieniono wejście do B-Long'a z T-Spawn'u
07.02.2020 - Przepraszam, którędy mogę zrushować B?
- Dodano znaki nawigujące gracza na Bombsite'y
- Dodano światło pod mostem
- Przesunięto osłonę na B
- Podniesiono poziom wody
- Dodano małą kryjówkę w B-Connectorze
- Poprawiono niepoprawnie ustawione priorytety dla punktów odradzania
- Zmieniono kolor osłony przy wejściu na A od T-Spawn'u
- Zmieniono niektóre obiekty na func_detail aby zoptymalizować mapę
06.02.2020 - "Niechaj się stanie światłość!" I stała się światłość.
- Dodano obiekt light_enviroment
- Dodano schody pod wodą
- Przesunięto i zmieniono kształt skrzyń na A aby zapobiec blokowaniu się gracza
- Poprawiono clipping na schodach na midzie
- Nieznacznie obniżono rampę z terenu obok mostu do mida
- Nieznacznie skrócono czas na dotarcie do mida przez terrorystów
- Nieznacznie wydłużono czas na dotarcie do B-Long'a przez terrorystów
- Znacznie zwiększono Bombsite B
- Zmieniono układ B-Long'a bliżej Bombsite'u
- Dodano więcej osłon dla obu drużyn
- Przesunięto filar na skrzyżowaniu CTSpawn'u-Mostu-A
- Obniżono tylnią ścianę na moście
- Wygładzono schody między midem i Connector'em do A
- Dodano wsparcie dla trybu skrzydłowego (Bombsite A)
- Dodano światła na Bombsite'cie B
- Nieznacznie zwiększono rozmiar stref zakupu dla obu drużyn
- Ustawiono wyższy priorytet dla niektórych punktów odradzania
- Zmieniono pozycje niektórych punktów odradzania dla obu drużyn aby lepiej zbalansować mapę
- Dodano więcej spawn'ów dla trybu deathmatch
05.02.2020 - Czy long dalej może być longiem jeśli został skrócony?
- Poszerzono mida
- Podniesiono wejście do connector'a Mid-B
- Poszerzono fragment wejścia z CT do Mid'a
- Skrócono B-Long'a
- Zmieniono tekstury osłon
- Wydłużono schody na B-Long'a
- Dodano więcej osłon dla obu drużyn
- Poprawiono pewne błędy na radarze
04.02.2020 - Pierwsza wersja Steam Workshop
- Dodano nową drogę aby dostać się na Bombsite A dla AT
- Zwiększono Bombsite A
- Dokonano parę zmian układu B-Long
- Ulepszono obszar Bombsite'u B
- Poszerzono drogę AT do B
- Dodano możliwość osłonięcia się dla terrorystów aby obronić się przed rush'ującymi AT z Bombsite'u A
- Dodano małą osłonę na B-Long'u dla AT
- Postawiono wielki klocek na B-Long'u, żeby nie było za nudno
- Zwiększono osłonę na midzie dla terrorystów
- Dodano podłogę pod wodą
- Usunięto przejście nad wodą
- Połączono CT-Mid z connector'em Mid-B
- Dodano drabinę do mostu
- Dodano więcej osłon dla obu drużyn
- Zwężono connector A-Mid
- Nieznacznie zróżnicowano wysokości niektórych obszarów na mapie
- Dodano wsparcie dla trybu deathmatch
03.02.2020 - Pierwsza wersja
- Mapa wspiera do 10 antyterrorystów i 10 terrorystów w jednym meczu
- Wsparcie dla trybu uproszczonego i turniejowego
- Wsparcie dla botów (dodano automatycznie generowany nav mesh)
- Zastosowano pewne zmiany do układu aby zbalansować i urozmaicić grywalność mapy