7 Shades of Stella
Platforma: Microsoft Windows: Vista, 7, 8, 8.1, 10
Premiera: n/a
Obecna wersja: ClosedBeta - 3.1
Data ostatniej aktualizacji: 11.11.2019
Wsparcie: Nie
Opis
Po pokonaniu Doktora Smutek von Depresja w krainie zapanował spokój. Jednak była to tylko cisza przed burzą! Na horyzoncie zamajaczało nowe zagrożenie, zagrożenie, dużo poważniejsze niż naszym bohaterom kiedykolwiek przyszło się mierzyć w przeszłości. Tym razem nasi antagoniści będą musieli zwerbować nowych sojuszników. Ale czy to wystarczy aby powstrzymać siły zła? Czy może po raz kolejny wbije im nóż w plecy osoba, po której się tego nie spodziewali? Jedno jest pewne. Po raz kolejny będą potrzebowali twojej siły graczu!
Pobieranie
Instrukcja instalacji
1. Pobierz jeden z plików .zip
(Z dysku Google lub z archiwum MEGA)
2. Wypakuj archiwum .zip
3. Uruchom aplikację 7 Shades of Stella.application.
4. Postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi w instalatorze
Wymagania sprzętowe
Minimalne:
32-bitowy procesor 1.5 GHz
512 MB pamięci RAM
5 GB wolnego miejsca na dysku
System operacyjny: Windows Vista 32-bit z Service Pack 2
Zintegrowany układ graficzny obsługujący rozdzielczość 1280x720 i wyższe
Zalecane:
64-bitowy dwurdzeniowy procesor 2 GHz
1 GB pamięci RAM
5 GB wolnego miejsca na dysku
System operacyjny: Windows 7 Service Pack 1; 8; 8.1; 10 - 32-bit lub 64-bit
Zintegrowany lub dedykowany układ graficzny obsługujący rozdzielczość 1280x720 i wyższe
Lista zmian
ClosedBeta - 3.1 (11.11.2019)
- Dodano animację ładowania
- Dodano nowy utwór: endgame1.mp3
- Dodano napisy końcowe
- Naprawiono błąd powodujący znaczący spadek wydajności gry przy ruszaniu myszki
- Naprawiono błąd niepoprawnego startu nowej gry po ukończeniu gry
- Optymalizacja aplikacji
- Poprawiono bohatera dialogu "I to jej się tak obawialiśmy?..."
ClosedBeta - 3.0 (09.11.2019)
- Dodano drzewko decyzji
- Zintegrowano edytor poziomów z grą
- Poprawiono błąd niepoprawnej ikony postaci "Evil Adi"
- Dodano sprite magicznego płomienia
- Spacja pomija intro gry
- Otwarcie edytora poziomów zatrzymuje muzykę
- Zaktualizowano dialogi do najnowszej wersji scenariusza
- Dodano nowy fragment fabuły
- Zintegrowano odtwarzacz efektów dźwiękowych z systemem progresji
- Zintegrowano odtwarzacz muzyki z systemem progresji
- System cutscenek obsługuje zamianę sprite'ów
- System cutscenek obsługuję jednorazowe skalowanie sprite'u
- Zmniejszono sprite "StyszGuna"
- Usprawniono system kolizji
- Przywrócono przyciski ataków specjalnych w menu drużyny
- Dodano panel informacji o ataku specjalnym
- Zablokowano włączenie menu gry podczas dialogów i cutscenek
- Naprawiono błąd z niepoprawnym resetowaniem stanu gry po rozpoczęciu nowej gry drugi raz
- Naprawiono błąd z niepoprawnym ustawianiem głośności odtwarzacza efektów dźwiękowych
- Poziom zdrowia przeciwnika nie pokazuje już wartości po przecinku
- Poprawa innych mniejszych błędów
- Optymalizacja gry
ClosedBeta - 2.0 (14.10.2019)
- Przywrócono stan aplikacji z Public-Preview do ClosedBeta - 1.5
- Zmieniono nazwę questa
- Zmieniono logo postaci EvilAdi
- Bardziej wyróżniono przyciski zamknięcia
- Usprawniono skalowanie w oknie gry
- Zmieniono tickrate zegarów z 10 milisekund do 15 milisekund aby lepiej zoptymalizować grę pod słabsze komputery
- Dodano, krótkie intro przy uruchamianiu gry
- System cutscenek obsługuje teleportację sprite'ów na podane koordynaty
- Usprawniono system kolizji z tłem gry
- Użyto nowego systemu renderowania
- Znacząco zoptymalizowano aplikację
- Poprawiono "ucinanie" reszty changeloga w menu głównym
- Naprawiono system cutscenek
- Poprawa innych mniejszych błędów
- Dodano przycisk "I'm stuck!" w menu głównym na wypadek zablokowania się gracza
- Opis ataku znika po cofnięciu kursora myszy z przycisku
- System cutscenek już naprawdę obsługuje porszuanie graczem
- Zmieniono cutscenkę "Otwierania drzwi Adiemu"
- Dodano możliwość sterowania klawiszami "WASD"
- Updoot this pls
Public-Preview (30.09.2019)
- Zmieniono nazwę questa
- Zmieniono logo postaci EvilAdi
- Usunięto automatyczne aktualizacje dla tej wersji
- Bardziej wyróżniono przyciski zamknięcia
- Ukryto changelog
- Dodano ekran podziękowań
- Usprawniono skalowanie w oknie gry
ClosedBeta - 1.5 (30.09.2019) a.k.a. Speedrun Version
- Wprowadzono wszystkie dialogi
- Zmieniono wygląd menu głównego
- Zmieniono przycisk zamknięcia aplikacji w ekranie twórców
- Dodano nowe zasoby
- System cutscenek może poruszać graczem
- Ukryto pewne elementy w menu drużyny
- Naprawiono bardzo dużo błędów
- Wprowadzono dalszą fabułę
- Zmieniono animację uderzenia w ekranie walki
ClosedBeta - 1.4 (22.09.2019)
!!! UWAGA! TA WERSJA ZAWIERA DUŻO BŁĘDÓW! O WIELU Z NICH JESTEŚMY ŚWIADOMI! POSTARAMY SIĘ WYDAĆ ŁATKĘ NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE! !!!
- Dodano animację walki dla gracza w menu bitwy
- Zwiększono panel questów
- Usunięto testową teksturę dla triggera
- Dodano odtwarzacz muzyki odpowiedzialny za odtwarzanie efektów dźwiękowych
- Dodano możliwość wyłączenia trybu pełnego ekranu
- Zmieniono wygląd menu ustawień
- Tło menu głównego zmienia się w zależności od statusu przycisku "Zgłoś błąd"
- Zmieniono utwór w menu głównym
- Naprawiono błędy
- Optymalizacja kodu
- Wprowadzono część fabuły
- Dodano nowe sprite'y
ClosedBeta - 1.3 (15.09.2019)
- Usprawniono skalowanie animacji w menu głównym
- Dodano animację testową dla ekranu bitwy
- Lekka zmiana wyglądu menu głównego
- Zmieniono wygląd okna dialogowego
- Dostosowano przezroczystość w intefejsie gry
- Zmieniono ikonę testera dialogów
- Zmieniono imię testera dialogów
- Zmieniono zachowanie testera dialogów
- Dodano triggery (w ramach testów są one oteksturowane)
- Dodano questy
- Tekst dialogu zmienia czcionkę w zależności od typu dialogu (Gdy dialog przedstawia myśli postaci, tekst jest napisany kursywą)
- Naprawiono błąd zawieszenia się postaci po ponownym załadowaniu gry
- Dodano ekran listy zmian do menu głównego
ClosedBeta - 1.2 (10.09.2019)
- Zmiana nazwy twórców gry na "Venox Group"
- Zmieniono układ ekranu bitwy
- Naprawiono i usprawniono system cutscenek
- Ulepszono wygląd menu głównego
- Dodano wtyczkę dla obsługi animowanych GIFów
- Opóźniono ładowanie gry aby mogło ono przebiec sprawniej
- Ulepszono kolizję ze stołem
- Dodano nowe sprite'y
- Zmieniono wygląd głównego bohatera
- Poprawiono błędy związane z muzyką
- Zaimplementowano utwór battle2.mp3 w kodzie gry
- Poprawiono błędy związane z układem interfejsu bitwy
ClosedBeta - 1.1 (06.09.2019)
- Wpisano beta-testerów na listę twórców
- Mnóstwo usprawnień "pod maską" aplikacji
- Wprowadzono nowe tło (Domek)
- Znacznie usprawniono system kolizji
- Optymalizacja aplikacji
- Wprowadzono meble (Nieinteraktywne sprite'y)
- System cutscenek obsługuje rotację sprite'u
- Poprawiono błąd ze zmianą startu postaci w zależności od rozdzielczości ekranu
ClosedBeta - 1.0 (01.08.2019)
- Zmieniono wygląd menu głównego
- Poprawiono błędy
- Dodano ataki specjalne
- Dodano opis ataków specjalnych
- Ulepszono system walki
- Aplikacja jest obsługiwana w pełnym ekranie
- Dodano ekran ładowania
- Dodano skórki do innych postaci
- Aplikacja sprawdza aktualizacje przy starcie
- Dane postaci są zapisywane po bitwie
- Wprowadzono postacie powiązane z fabułą
- Zmieniono lokalizacje niektórych postaci
Alpha - CoreGameplay - Test 3 (27.07.2019)
- Dodano dialogi do cutscenki z niebieską postacią
- Usprawnienia i optymalizacja kodu gry
- Liczne usprawnienia systemu progresji
- Częściowo zaprogramowano menu z drużyną
- Dodano logo aplikacji w menu głównym
- Dodano ikonę aplikacji
- Postać gracza posiada swoją grafikę
- Postać gracza obraca się zgodnie z kierunkiem poruszania się
- Dodano nowe utwory do gry
Alpha - CoreGameplay - Test 2 (17.07.2019)
- Poprawiono nakładanie się menu w grze
- Dodano cutscenki do systemu progresji
- Dodano niebieską postać testującą cutscenki
- Dodano przycisk do zgłoszenia błędu
- Dodano ekran twórców
- Naprawiono błąd w którym aplikacja nie zapisywała danych do pliku konfiguracyjnego
Alpha - CoreGameplay - Test 1 (16.07.2019)
- Dodano komponent MediaPlayer do odtwarzania dźwięku
- Przeniesiono aplikację na 64-bitową platformę
- Dodano ekran ustawień
- Dodano ekran ekwipunku (podgląd)
- Zaimplementowano system progresji obsługujący dialogi i bitwy
09072019-Proto (09.07.2019)
- Stworzenie pierwszej wersji na bazie gry "Project Venox"
- Pierwsza wersja